Trening na dziś!

Mar 30 2020

Zaczynamy od rozgrzewki ogólnorozwojowej i stretchingu dynamicznego – czas ok. 8-10 minut.

KOORDYNACJA https://youtu.be/tMY5Cj39xN8

W tym filmie pokazano 15 szybkich ćwiczeń, aby zwiększyć szybkość i koordynację twoich nóg.

Każde ćwiczenie powtórz dwa razy.

ZAJĘCIA Z PIŁKĄ

1)      https://youtu.be/-raaJ1KGbzk

Ćwiczenia z opanowania piłki są niezbędne do rozwoju koordynacji i pracy nóg. Poprawiają one umiejętności dryblingu. W tym filmie pokazujemy 10 ćwiczeń związanych z opanowaniem piłki, które możesz wykonać w dowolnym miejscu, co zwiększy twoje umiejętności pracy z piłką u twoich nóg. Trenuj, używając tych ruchów, aby poprawić swoje opanowanie piłki. Udoskonalając te ruchy, przeniesiesz swój drybling na wyższy poziom.

Nad każdym ćwiczeniem pracujemy minutę, z krótką przerwą.

2)      https://youtu.be/LGgg40FTOGA

Wykonujemy pełne 10-minutowe szkolenie z czucia piłki. Starajcie się na początku każde z ćwiczeń wykonywać jak najdokładniej, a w kolejnej serii zwiększcie prędkość.  Nad każdym ćwiczeniem pracujemy minutę, z krótką przerwą.

Trening kończymy stretchingiem statycznym – czas ok. 8-10 minut.

Nie zwlekaj i nie odkładaj na później!