Trening na dziś!

Kwi 06 2020

TRENING NA DZIŚ!

Zaczynamy od rozgrzewki ogólnorozwojowej i stretchingu dynamicznego – czas ok. 8-10 minut.

KOORDYNACJA  https://youtu.be/wVewNFHQguA

W tym filmie pokazano serię ćwiczeń, aby zwiększyć szybkość i koordynację twoich nóg.

Każde ćwiczenie na obie strony powtórz dwa razy.

ZAJĘCIA Z PIŁKĄ https://youtu.be/_2JKRAQdR2Q

Ćwiczenia z opanowania piłki są niezbędne do rozwoju koordynacji i pracy nóg. Poprawiają one umiejętności dryblingu. W tym filmie pokazujemy 25 ćwiczeń związanych z opanowaniem piłki, które możesz wykonać w dowolnym miejscu, co zwiększy twoje umiejętności pracy z piłką u twoich nóg. Trenuj, używając tych ruchów, aby poprawić swoje opanowanie piłki. Udoskonalając te ruchy, przeniesiesz swój drybling na wyższy poziom.

Nad każdym ćwiczeniem pracujemy minutę, z krótką przerwą.

Trening kończymy stretchingiem statycznym – czas ok. 8-10 minut.

Nie zwlekaj i nie odkładaj na później!